Retouren & Garantie – House of Tones
Bij House of Tones staan we voor premium kwaliteit. Onze beauty devices en skincare-producten worden stuk voor stuk uitgebreid getest en gecontroleerd, zodat ze voldoen aan de hoogste normen.
Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Hieronder vind je ons retour- en garantiebeleid:
We hopen natuurlijk dat je blij bent met je bestelling van House of Tones. Maar mocht je toch van gedachten veranderen, dan kun je je bestelling binnen 60 dagen na ontvangst retourneren.
Je mag het product in deze periode gerust testen om te ervaren wat het voor jouw huid doet.
Let wel: er gelden verschillende retourvoorwaarden voor producten die zijn getest en voor producten die ongebruikt blijven.
In beide gevallen vragen we je om het product netjes, compleet en in de originele verpakking te retourneren.
De exacte voorwaarden vind je in onze algemene voorwaarden.
Zo werkt het retourneren:
Goed om te weten:
Onze producten zijn gemaakt om lang mee te gaan. Mocht er toch een fabricagefout optreden binnen de garantieperiode, dan sturen wij kosteloos een vervangend product op.
De garantie dekt:
De garantie dekt niet:
Een garantieclaim indienen?
Stuur een e-mail naar support@houseoftones.nl met je ordernummer, een duidelijke omschrijving van
het probleem en duidelijke foto's. Ons team helpt je verder met de vervolgstappen.
Bestellingen geplaatst via houseoftones.nl kunnen binnen 30 minuten na aankoop worden gewijzigd of geannuleerd. Dit kan via je bestelbevestigingspagina (klik op “Bekijk je bestelling”) of via je House of Tones-account.
Klaar om een retour of garantieclaim te starten?
Stuur een e-mail naar support@houseoftones.nl met de volgende gegevens:
Ons klantenserviceteam neemt zo snel mogelijk contact met je op en begeleidt je stap voor stap.
Voor extra hulp kun je contact opnemen met ons supportteam via info@houseoftones.nl– we helpen je graag verder!
Klantenservice
info@houseoftones.nl